„Nendo“ - teišnyksta ribos tarp vonios kambario ir gyvenamosios erdvės

Už žaismingų ir linksmų japonų dizaino studijos „Nendo“ eskizų slypi architektas Oki Sato. „Mano dizainas visada kuklus ir minimalistinis, bet nešaltas“, - savo kūrybos koncepciją apibūdina Kanadoje gimęs dizaineris. „Atspirties tašką visada suteikia istorijos, glūdančios už objekto.“ Taip nuolat sukeliamas netikėtumo efektas. „Nendo“ mėgsta žaisti su ribomis ir sukurti nedideles netikėtumo akimirkas. Tuo pačiu metu produktai turi būti intuityviai aiškūs.

„Nendo“ pažįstamus daiktus laisva ranka interpretuoja iš naujo ir perkelia į netikėtą kontekstą. Tą patį galima pasakyti ir apie „AXOR“ dušą „LampShower“, kuriame neįprastu būdu apjungiami vanduo ir šviesa. Ribos tarp vonios kambario ir kitų gyvenamųjų erdvių išnyksta. Savo sukurtuose „AXOR“ dušo produktuose „Nendo“ daugelyje vietų žaidžia su optiniais efektais ir skaidrumu. Konstrukciniai principai lengvumas ir linksmumas derinami su rafinuotomis formomis ir medžiagomis.

Dizaineris ir architektas Oki Sato - tikra tarptautinės dizaino scenos žvaigždė. Gimęs 1977 m. Toronte, 2002 m. jis įkūrė studiją Tokijuje. Jau 2005 m. veiklą išplėtė į Milaną, o dar po keleto metų, 2012 m., tarptautiniai stiliaus žurnalai „Elle decor“ ir „Wallpaper“ Oki Sato paskelbė metų dizaineriu „Designer of the year“. Garsūs prekių ženklai, kurių užsakymu kuria „Nendo“ - tai pačios garsiausios interjero dizaino įmonės. Interjero dizaino koncepcijas papildo užsakymai kurti baldus („Kartell“, „Cappellini“, „dePadova“), šviestuvus („Foscarini“), stalo įrankius („Baccarat“) ir kasdienio naudojimo daiktus. „Nendo“ kūrė tarptautinių prekių ženklų kaip antai „Puma“ ir „Louis Vuitton“ parduotuvių interjerus.

Oki Sato iš „Nendo“.

Kūrybingasis „Nendo“ dizaineris Oki Sato.

„Hansgrohe“ naudoja slapukus, kad Jums užtikrintų kuo geresnes paslaugas. Jei Jūs toliau naršysite šiame tinklapyje nepakeitę savo nustatymų, sutiksite su slapukų naudojimu.

   

Gerai